duminică, 14 iulie 2013

Cea mai proasta miscare de PR e-ver! Pe voi cine si de ce va plateste?




Avantajele muncii in redactia unei reviste de lifestyle feminin? PR-istele si PR-istii vin sa se laude cu munca lor si sa ne-ndoape ca pe gaste cu tot felul de chestii, de la cremuta ultimul fas pe piata, la prajiturele, bombonele, saratele, samponele si produse de curatat tingirea.

Saptamana trecuta, bat frumos la noi la usa 4 duduci, frumusele, vorbarete, dezghetate. Doua dintre ele, ca celelate doua erau pe post de manechin si suport de cos. Le-am admirat pe fete si din fata si din spate, cu cata maiestrie purtau ele rochitele albe si coronitele de flori la fel de albe pe cap. Inca nu ma luminasem eu ce aveau in cos.

Da, fetele drapate in alb din motul capului pana-n picioare venisera sa ne arata cele mai misto , cele mai noi tampoane, cele mai cele, moi, finute, delicate, nu te taie pe crac si nu put!
Nu zic ba, tampoanele or fi fost misto dar mi-am muscat limba cand am vazut ce "materiale" au venit sa imparta.

Una dintre cele doua fete, negresa mai exact, avea pe mana un cos cu flori de bumbac. Get it? Ca sa ne arate noua ce misto sunt tampoanele lor, au pus-o pe negresa sa ne dea bumbac.

M-am gandit intai ca sunt eu nebuna si mi s-au urcat mie la cap studiile despre minoritati dar am vazut aceeasi privire stanjenita in ochii tuturor colegelor mele. Este ceva serios futut la mine si sunt eu rasista sau este o mare hiba in cultura generala a celui care a avut mareata idee sa trimita o negresa cu bumbac in cos prin birouri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu